Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego www.klubwellness24.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez firmę Kornelia Wendland, dostępnego pod adresem klubwellness24.pl
- Właścicielem sklepu internetowego jest Kornelia Wendland, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Kornelia Wendland, z siedzibą w
Głubczyn 23,
77-430 Krajenka.
NIP: 767 162 4004
REGON: 302087094 - Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Klientami sklepu mogą być zarówno konsumenci, jak i przedsiębiorcy, w tym przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Warunkiem korzystania ze sklepu internetowego jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.
§2 Definicje
- Sprzedawca – Kornelia Wendland, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Kornelia Wendland.
- Klient – osoba fizyczna, przedsiębiorca, przedsiębiorca na prawach konsumenta, dokonująca zakupu w sklepie internetowym.
- Sklep internetowy – strona internetowa prowadzona przez Sprzedawcę, za pośrednictwem której Klient może zakupić oferowane produkty i usługi.
- Produkty – e-book, analiza składu ciała, konsultacja żywieniowa offline z analizą składu ciała, konsultacja żywieniowa online oraz inne produkty dostępne w sklepie.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na odległość, w oparciu o niniejszy Regulamin.
§3 Zasady zakupu usług i produktów
- Zakupu produktów lub usług (np. e-booków, konsultacji) dokonuje się za pośrednictwem formularza zamówienia na stronie internetowej sklepu.
- Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz danymi do płatności, jeśli wybrano opcję płatności przelewem.
- Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.
- Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności.
§4 Zasady dostawy e-booka i realizacji konsultacji dietetycznych
- E-book – po zaksięgowaniu płatności, klient otrzymuje link do pobrania e-booka w formacie PDF na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
- Konsultacja żywieniowe online – po opłaceniu usługi, klient umawia się na dogodny termin konsultacji za pośrednictwem formularza kontaktowego, telefonicznie lub na e-maila. Konsultacja odbywa się za pośrednictwem platformy wybranej przez Sprzedawcę (np. zoom, whatsApp lub przez telefon).
- Konsultacja żywieniowa offline z analizą składu ciała – usługa realizowana w miejscu ustalonym indywidualnie z Klientem. Po opłaceniu usługi, klient umawia się na dogodny termin konsultacji za pośrednictwem formularza kontaktowego, telefonicznie lub na e-maila
- Analiza składu ciała – usługa realizowana w miejscu ustalonym indywidualnie z klientem. W ramach konsultacji wykonywana jest analiza składu ciała. Po opłaceniu usługi, klient umawia się na dogodny termin analizy za pośrednictwem formularza kontaktowego, telefonicznie lub na e-maila.
§5 Reklamacje
- Reklamacja e-booka – ze względu na charakter produktu (treści cyfrowe), reklamacje e-booków mogą być składane tylko w przypadku wad technicznych uniemożliwiających ich odczytanie.
- Reklamacja konsultacji żywieniowych – reklamacje związane z realizacją usługi konsultacji żywieniowych mogą być zgłaszane w ciągu 14 dni od daty jej wykonania.
- Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres: klubwellness24@gmail.com
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku.
§6 Odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu lub zawarcia umowy o świadczenie usług.
- W przypadku e-booków, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli dostarczenie treści cyfrowych nastąpiło za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia.
- W przypadku konsultacji, odstąpienie od umowy możliwe jest do 72 godzin przed ustalonym terminem konsultacji.
- W celu odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć pisemne oświadczenie i przesłać je na adres e-mail Sprzedawcy.
§7 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Kornelia Wendland z siedzibą w Głubczyn 23, 77- 430 Krajenka.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówień, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy).
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej sklepu.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że jego dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§8 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie, które obowiązują od dnia ich publikacji na stronie internetowej sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz RODO.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 14 października 2024 r.